ג'קוזי מתנפח - כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

תולדות הג'קוזי - מה זה ג'קוזי מתנפח ואיך הוא נוצר

bestway בסט וואי גקוזי

2000 לפנה"ס; מצרים העתיקה

 אחת העדויות המוקדמות ביותר התחילה במצרים העתיקה
עדויות לבריכות חמות וההבנה שלהם לשלב פרחים ושמנים מסויימים על מנת להגביר את יעילות הטיפול.

זוג פילטרים לג'קוזי (BESTWAY (58323 מק
זוג פילטרים לג'קוזי BESTWAY
בריכת עיסוי - ג'קוזי מתנפח לגינה בסט וואי BestWay MIAMI
בריכת עיסוי
ג'קוזי מתנפח לגינה בסט וואי BestWay

ברום לג'קוזי חצי ק
ברום לג'קוזי חצי ק"ג Halobrom

 

1500 לפנה"ס; יוון העתיקה

*קלדרה  (קלדרה היא סוג של בריכה טבעית שנוצרת בדרך כלל ע"י ריקון המגמה הגעשית לפני או בעת התפרצות געשית ויוצרת מעין בולען).  בזמנו היו מציבים אבנים חמות כדי לחמם את המים.

תרמה (עיירת ספא ייוונית עתיקה )  אשר נמצאת באיקריה ( אי יווני בים האגאי ) היה מקום נחשב בעולם העתיק שהתעסק בהידרו - תרפיה מאז המאה ה-4 לפנה"ס. ישנם שרידי אמבטיות שיש יחד עם אמת מים פרה – היסטורית שנחשפה.

כיום ישנם בסביבות ה- 3 מעיינות בעיירה תרמה אשר ביוון, שהטמפרטורה הטבעית שלהן מגיעה ל45- 52.8 מעלות צלזיוס.

ליד כל סביבה וולקנית ישנם מעיינות חמים טבעיים, לנו בארץ יש את חמת גדר בצפון וחמי יואב בדרום. שאינם בהכרח מגיעים מסביבה וולקנית אך החימום הינו טבעי מבטן האדמה ( מספק מינרלים לגוף)

200 לפנה"ס; רומא העתיקה 

לרומים הייתה השפעה מאוד חזקה על כל תרבות הספא וניצול משאבים במקומות כבושים כגון, מעיינות חמים, מעיינות מים טבעיים וכל הנוגע למרחצאות שנבנו סביב  המשאבים האלו.

737 לספירה; רחצה יפנית 

האונסן ( שם למעיין חם ביפנית) הראשונה נפתחה בעיירה בשם איזומו ליד אכסניות. כמה שנים לאחר מכן, מסביב לאונסן התחילו להפתח מקומות אירוח, ולא הרבה אחרי הגיע  האופורו ( אמבטיית עץ יפנית משופעת) אשר שימשה לטבילה במים חמים ולהרפיה.

מהר מאוד מנהג ה"השרייה" במעיינות חמים תפס עניין ברחבי העולם, בעיקר במקומות קרים שם בריכות/מעיינות כאלו ספקו מקור חימום זמין לחודשי החורף הקרים.

נריץ קדימה כמה מאות שנים טובות, כיום אנו מתחייסים לבריכות בנויות אלה בכל מקום שאנו מגיעים כ - "ג'קוזי" אך הטעות הנפוצה ביותר היא ש"ג'קוזי" הינו מותג איטלקי שתפס ונטמע כשם המוצר כמו ג'יפ שהוכתר כהשם ה"רשמי" של רכבי 4 על 4 והוא לא יותר מחברה בשם ג'יפ המייצרת רכבים כאלו.

 1920; איטליה

ג'קוזי האיטלקית  הוא שמה של משפחה איטלקית בעלת חברת ג'קוזי אשר התעסקה בין השאר במנועים למטוסים צבאים.

1950; אמריקה 

ג'קוזי פיתחה בשנות ה-50 משאבה אשר אפשר לשים בתוך האמבטיה ונותנת זרם שמספק עיסוי. פיתוח זה נוצר כאשר הבן הפעוט של קנדידו ג'קוזי אובחן עם דלקת פרקים ואביו רצה למצוא פתרון לטיפול בו.

1960 -1970 

כבר פיתחו את האמבט עם זרם הראשון מסוגו בעולם עם מערכת משאבות משתנות, ובתחילת שנות ה- 70 כבר פותחו אמבטיות גדולות יותר אשר מתאימות לכמות אנשים גדולה יותר והשאר.... היסטוריה : ) 

 הג'קוזי הנייד יצא לשוק כבר בשנת 1985 ומאז שלט בשוק 

היום – ג'קוזי מתנפח הינו אחד המוצרים הבולטים ביותר בשוק הספא הניידים ומספק חוויה לא מתפשרת בעלות נמוכה.

היתרונות בג'קוזי:

על פי מומחים ומחקרים שנערכו בכל הנוגע לטבילה בג'קוזי ובג'קוזי מתנפח בגינה או בחצר לפני השינה, מראים שביצוע פעולות אלה משפרות משמעותית את איכות השינה. הסיבות לכך הם הג'קוזי פועל כמשחרר כאבים טבעי ובעקבות כך משפרת את הבריאות הנפשית והפיזית, פרקים, גב ועוד... 

פעולת הסילונים (זרמי המים החזקים JETS) ביחד עם טמפרטורת המים החמה, מסייעים להרגעה ולשחרור מתחים על ידי הרפיית השרירים. בנוסף נמצא ששחרור מתחים אלה יעלים גם בהעלאת הריכוז אצל אנשים החווים הפרעות קשב וריכוז.
הרפיית השרירים תורפת להקלה בבעיות כגון דלקות פרקים ובעיות גב ושרירים למיניהם. 

 

הוראות שימוש בג'קוזי

  1. מקלחת -  לפני כל כניסה לבריכה/ג'קוזי או מתקן ספא משותף, מומלץ להתקלח לשם היגיינה אישית. ביציאה מהג'קוזי/ בריכה כדאי להתקלח גם כן בגלל השהיה בסביבת הכלור שעלולה להזיק לאנשים עם בעיות עור. עם משתמשים בשמנים ומלחים טיפוליים מומלץ לחכות מעט לפני המקלחת על מנת שיספגו טוב יותר. 
    *כמובן בליווי והמלצת איש מקצוע ולא על בסיס המאמר הזה*

  2. לג'קוזי מתנפח ורגיל ישנם 2 מצבים:

     פעיל – מצב כאשר הזרמים עובדים ונוצרת מעין מערבולת

    לא פעיל – כאשר הזרמים כבויים

    לשתי המצבים יתרונות ואיכויות שונות.
    כאשר הג'קוזי במצב פעיל הזרמים תופסים פיקוד על פעולות ההרפייה המתבצעות וכאשר הזרמים כבויים ונשארת רק הטמפרטורה זה דומה מאוד לאמבט מים חמים רק שהמים לא מתקררים וכך נוצר אפקט השרייה המדמה אפקט תיון בכוס תה כך שהתחושה שנוצרת היא שחומרים קצת יוצאים מתוך הגוף השרירים נרפים ומתחיל מצב רוגע אולטימטיבי.

  1. ישנה הגבלת זמן על שהייה בתוך ג'קוזי רגיל ומתנפח בזמן הפעולה, המומלצת על פי מומחים וחברות הג'קוזי ומומלץ להישמע להם הזמנים נעים בין 15 – 30 דק' ביום עבור אדם בריא במצב פעיל.

  2. לילדים אנא קראו את הוראות היצרן והעזרו בהמלצת מומחים לפני כניסתם לתוך הג'קוזי, כמובן שכניסתם לג'קוזי ללא התייעצות מראש איננה מומלצת ועלולה לסכן את בריאות הילד.

  3.  לאנשים בעלי מחלות לב ולחץ דם מומלץ להתייעץ עם קרדיולוג לפני כניסה לג'קוזי.

  4. כלור – ברוב מערכות הספא קיים כלור, כלור הוא זול ויעיל נגד השמדת חיידקים ושמירה על הגיינה כללית בתוך המים, אך לכלור תופעות לוואי וסיכון מסויים לאנשים ולילדים. הוא מזיק לבעיות עור, פצעים ופריחות ולילדים מתחת לגיל 12. ישנן מערכות המייצרות חיטוי ללא כלור כמו אוזון לדוגמא.

  5. אוזון- החומר שנמצא באטמוספרה מוחדר למים בכמות מסויימת ומחטא הרבה יותר טוב והרבה יותר מהר מכלור, בנוסף אין לו את הריח החזק שיש לכלור והוא לא גורם לגירוי בעיניים.

  6. שהייה בג'קוזי רגיל ומתנפח גורמת להמרצת הדם ולפעילות פסיבית של הגוף. עקב השהייה בחום ובפעילות הזרמים ביחד עם החומרים השונים הגוף עלול לאבד מעט נוזלים, לכן כדאי לשתות משקה קר ביציאה מהג'קוזי וגם בעת השהות כדי להחזיר לגוף קצת נוזלים.

  7. תדירות השימוש הינה עד חצי שעה ביום לאדם מבוגר בריא.


פילטר גקוזי

איך מנקים ג'קוזי מתנפח

ניקיון ושמירה על הגיינה הם חשובים מאוד כאשר זה נוגע לג'קוזי מתנפח וג'קוזי בכלל.

שמירה על הגיינה וניקיון בג'קוזי מתנפח מאפרת להנות מסביבה נקייה כשבנוסף ליתרונות הבריאותיים יש גם את השיפור בחויית השימוש. 

כאשר אנחנו נמצאים בסביבה נקייה ואלגנטית הגוף והמוח נרגעים. 

מבחינת התחזוקה חשוב לוודא את רמת החומציות במים אחת לשבוע ולוודא שהיא עומדת בין 7.2 ל7.6. במקרה ויש חוסר איזון ניתן לאזן את רמת החומציות בעזרת חומרי חיטוי המתאימים לג'קוזי מתנפח ותכשירים יעודיים שמטרתם לעזור בפעולות אלה, להוריד או להעלות את רמת החומציות בג'קוזי המתנפח. אנא קראו את הוראות היצרן לפני הכנסת חומרים , בהוראות אלה יש מדריך ייעודי לג'קוזי המתנפח בו אתם משתמשים.

מה רמת החומציות אומרת - 

ככה על רגל אחת מעל 7 המים חומצתיים מתחת ל7 המים בסיסיים כמו שכתבנו רמת החומציות האידיאלית היא בין 7.2 – ל7.6 זה יעזור לתחושת מים קטיפתית ונעימה ביחד עם הגיינה וחיטוי.   

תדירות ניקיון הג'קוזי – את הג'קוזי הביתי יש לנקות ולחטא בתדירות גבוהה ובהתאם לתדירות השימוש בהתאם להוראות היצרן

ניקוי ג'קוזי מתנפח לגינה או לחצר – 

ישנם כמה חומרי ניקוי שאיתם אפשר להשתמש ע"מ לנקות את הג'קוזי המתנפח שלכם – כמו סבונים מיוחדים וחומרי ניקוי ייעודיים המתאימים לג'קוזי המתנפח שלכם, הסתכלו בהוראות היצרן להסבר מפורט יותר על כך. הניקו צריך להתבצע אחת לחודש ולפעמים פחות על מנת לשמור על הניקיון ולמנוע סתימה של המשאבות והפילטרים.

בעזרת שואב אבק ייעודי לשאוב את תחתית הג'קוזי המתנפח שם מצטברים לכלוך ואבק השוקעים לתחתית.

 

פירוט תהליך ניקוי הג'קוזי המתנפח הביתי

  • לבדוק את רמת החומציות (PH) לפחות פעם או פעמיים בשבוע ולאזן במקרה הצורך כמפורט למעלה ולפי הוראות היצרן. 

  • יש לפרק את הפילטר ולנקות בעזרת מטלית את כל חלקי המשאבה על פי הוראות היצרן

  • להחליף פילטרים לפי הזמן שנקבע על ידי היצרן 

  • לרוקן את המערכת של הג'קוזי המתנפח ממים, לנקות את כל חלקי פנים הג'קוזי המתנפח כולל התחתית שם יש הצטברות של אבק, לכלוך ושמנים וחומרי חיטוי לאחר שימוש ממושך.

  • ניקוי של קו המים שם יש בדרך כלל ציפה של לכלוך, שמנים וכימיקלים.

  • לשאוב את תחתית הג'קוזי המתנפח בעזרת שואב ייעודי

  • למלא מים נקיים חדשים ולאזן את רמת ה(PH) חומציות בעזרת חומרים מתאימים/ הכל על פי  הוראות היצרן.

 

איך לבחור ג'קוזי מתנפח

 

אז איך בוחרים ג'קוזי מתנפח?? 

ישנו מבחר עצום בין הסוגים השונים לחברות שונות וכמובן ספקים שונים. 

מבחר גדול כזה עלול לייצר בלבול וחוסר וודאות .

קודם כל מומלץ לשוטט קצת באינטרנט כדי להבין את סדר הגודל של העלות של ג'קוזי מתנפח. בנוסף כדאי למצוא ספק מורשה של אחת החברות הגדולות, אחד אמין כזה שמתעסק כבר כמה שנים במכירת בריכות לגינה ולחצר, ג'קוזי מתנפח ביתי, מוצרי ים, ומוצרים נלווים. כך תדעו קודם כל שאתם בידיים טובות.

אחרי שמצאתם ספק/ חנות / אתר שמוכר את הציוד שאתם מעוניינים בו , תבינו מהקטלוג העומד ברשותו מה האופציות העומדות לרשותכם מבחינת סדר גודל של מחיר, איכות, עוצמה וכו...

לפני שאתם רוכשים ג'קוזי מתנפח או בריכה לגינה ולחצר עליכם להחליט על המקום שאתם הולכים לשים אותו. 

אם מדובר בחצר קרקע או גינת קרקע (לא מעל חניון) מצויין, הסיכון היחיד שקיים בהנחת ג'קוזי מתנפח או בריכה הוא שהמבנה לא יוכל לשאת את המשקל העצום שמגיע עקב המים, ולכן במקרה שיש ספק בנוגע לעמידות המבנה להתייעץ עם קונסטרוקטור או מהנדס בנייה מוסמך.

האקלים המתאים לג'קוזי מתנפח

כשאתם חושבים על לקנות ג'קוזי מתנפח לגינה ולחצר אתם צריכים להתחשב גם באקלים של אזור המגורים שלכם. 

במקומות קרים יותר כגון הרי ירושלים ואזור הצפון השימוש בג'קוזי מתנפח יהיה לעיתים קרובות יותר.

ג'קוזי מתנפח בירושלים הוא מוצר הכרחי לכל אחד ואחת בכל שכונה, תלפיות, ארמון הנציב, בקעה, ארנונה, הר חומה, קטמון, בית וגן, סנהדריה, רמת אשכול, בית הכרם, קריית משה, קריית יובל, עיר גנים, גבעת משואה, רמות, מרכז העיר וכו.. 

כל עוד יש לכם מקום להניח את הג'קוזי המתנפח ירושלים היא מקום אידיאלי.   



לאחר שביצעתם את הפעולות האלה ומצאתם את החברה והספק שמהם את רוצים לקנות הגיע הזמן להתאים את העיצוב.

בחירת עיצוב נכון הינו משמעותי כך שיהיה הכי מתאים לסביבה שלכם.

אתם יכולים לבחור את צבע הג'קוזי כך שיתכתב עם אלמנטים במרחב הפרטי שלכם.

גם את הצורה, עגולה או מרובעת.

לסיכום תשקיעו קצת קריאה כדי להבין מה המוצר שהכי יתאים לכם או לחלופין תפנו אלינו ונשמח לענות לכם על כל שאלה ולהתאים לכם את המוצר המושלם.



הבדל בין ג'קוזי רגיל לג'קוזי מתנפח

ישנם כמה הבדלים מובהקים בין ג'קוזי רגיל לג'קוזי מתנפח.

 

  1. ניידות – ניידות זה שם המשחק בכל הנוגע לחיים שלנו, היתרון הברור בג'קוזי מתנפח על ג'קוזי רגיל הוא האפשרות שלנו לבחור מתי ואיפה נקים אותו. קל להזזה ממקום למקום או לחלופין מעונה לעונה.

  2. מגיע עם משאבה ייעודית המנפחת בקלות את הג'קוזי.

  3. לג'קוזי מתנפח יש רכות במגע שאין לג'קוזי רגיל הבד המתנפח המגיע היום במוצרי BESTWAY תורם לתחושת הרוגע והשחרור.

  4. אופן התחזוקה של ג'קוזי מתנפח הרבה יותר פשוט

  5. מחיר זול שמביא איכות לא מתפשרת ובכך מאפשר לכל בית כמעט להנות מחוויה שהייתה שמורה רק לתקציב מסויים.

  6. מתאים לכל מקום ולכל זמן

  7. מוקם ע"י משאבה ייעודית המגיעה עם המוצר ומנפח מהר.

  8. רכות למגע.

  9. הקלה בדלקת פרקים

 

גם ג'קוזי מתנפח וגם ג'קוזי רגיל מספקים חוויה רגועה, משחררת ומהנה שתורמת לבריאות הנפשית והפיזית, עוזרת לשינה טובה יותר ולהרפיית שרירים אחרי מאמץ פיזי.

 

היתרונות בג'קוזי מתנפח הם:

  1. מחיר זול שמביא איכות לא מתפשרת

  2. אפשרות לנייד את הג'קוזי ממקום למקום בקלות ובמהירות

  3. מתאים לכל מקום ולכל זמן

  4. מוקם על ידי משאבה ייעודית המגיעה עם המוצר ומנפח מהר.

  5. רכות למגע 

  6. שיפור בריאות קרדיווסקולרית

  7. הורדת לחץ דם

  8. שיפור בחילוף חומרים והרזיה

  9. הקלה בדלקת פרקים

  10. הפחתת כאבים

  11. יתרונות לחולי סוכרת

  12. שחרור שרירים

  13. הפגת מתח ולחץ



ג'קוזי לחצר

רק מלשמוע את המשפט הזה יש לנו צמרמורות של אושר והתרגשות.

הרי מי האמין שנוכל להרשות לעצמנו את האופציה המשוגעת הזאת של ג'קוזי בחצר שלנו. 

תחשבו על זה ותסתכלו בחצר שלכם רגע, מה חסר שם?? ג'קוזי, זה מה שחסר לכם כרגע.

מתאים לרגיעה לאחר יום קשה ומפרך, אחרי פעילות ספורטיבית או סתם עם כוס יין או וויסקי  לפני השינה.

בזכות הטכנולוגיה וכמות ההשקעה והעיצוב שחברות כמו BESTWAY משקיעות, ישנם מוצרים המתאימים בצורה מושלמת לכל סוג חצר.  

 

ג'קוזי מתנפח בצימרים 

זה פשוט תקדים. בחשיבה עסקית זה פשוט גאוני הרי ג'קוזי קבוע יכול לנוע בטווחי מחירים של 30,000 ל45,000 ₪ ויותר 

לעומת 2,000 – 6,000 ₪ לג'קוזי מתנפח, ההבדל הוא עצום ומשמעותי שכזה נוגע לעסק שלכם שגם אם תקנו 4 ג'קוזי ב4 שנים הקרובות לא תגיע ל3/4 מהמחיר של ג'קוזי אחד 

בנוסף בזכות האיכות האדירה שיש לג'קוזי מתנפח היום כנראה שלא תצטרכו לרכוש יותר מג'קוזי אחד לכל 2- 3 שנים בממוצע ( תלוי בשימוש ובבלאי )

האפשרות לנייד את הג'קוזי ממקום למקום כך ש: 

א' לא יפריע למעברים קריטים ולא יחסום מקומות מסויימים 

ב' מאפשר לשינוי עיצובי כל כמה זמן ובכך לחידוש ורענון המקום על בסיס קבוע.

ג' בעונות מסויימות להוציא החוצה ואפילו לרכוש שניים אחת פנימית ואחת חיצונית, החוויה של טבילה בג'קוזי רותח ומעלה אדים בסביבה קרה מסב אושר רק מהמחשבה.

 

ג'קוזי בצימר הוא אחד מהרכיבים החשובים שיהיו אפילו יותר ממטבח פעיל או בריכה לכן ג'קוזי מתנפח הוא פתרון נהדר לצימרים אשר מעוניינים לספק חוויה מושלמת ללא פגיעה באיכות וללא הוצאות מיותרות.

 

הבדל בין ג'קוזי מתנפח BESTWAY לג'קוזי מתנפח JILONG

 

BESTWAY (בסט וואי)- חברה אמריקאית בינלאומית אשר הוקמה בשנת 1994 ושמה לעצמה מטרה אחת, לייצר את המוצרים הכי איכותיים שיש בתחום בנוסף לחוויה משמעותית ומתמשכת בעת שימוש במוצרים של החברה.

חברת BESTWAY (בסט וואי) העולמית מתמחה בייצור בריכות עיליות לגינה ולחצר, מגוון רחב של מערכות ספא מודולריות , מזרני אירוח וקמפינג מתנפחים, סירות מתנפחות שניתן לחבר עליהן מנוע ומוצרים מתנפחים לשחייה יומיומית בים ובבריכה.

לחברת BESTWAY (בסט וואי) יש מרכזי טכנולוגיה מתקדמים ומעבדות מרכזיות שמטרתם היא לפתח מוצרים חדשניים משנה לשנה הן מבחינת האיכות והטכנולוגיה והן מבחינת העיצוב, על מנת שלא רק שהחומר יהיה חזק אלא גם מעוצב ומתאים לנוף הביתי.

חברתBESTWAY  (בסט וואי)  משווקת במעל 110 ארצות ב6 יבשות ובעלת קטלוג מוצרים של מעל 1,000 מוצרים

לחברת BESTWAY (בסט וואי)  ערך עליון בשירות וחווית הלקוח ולכן בארץ ישראל יש מעל 70 נק' של ספקים מורשים ונותני שירות, המספקים שירות ברמה הגבוהה ביותר. זמן האחריות למוצרי BESTWAY (בסט וואי)  הינו 3 חודשים על היריעה ושנה על המנוע, השירות מתבצע בבית הלקוח! ומותנה בהצגת חשבונית/קבלת קנייה ממשווק מורשה.

 חברת Jilong הינה חברה סינית עם ניסיון של מעל 30 שנה 

 לחברת Jilong יש דגם ג'קוזי אחד לעומת מגוון רחב של ג'קוזים לחברת BESTWAY 

לחברת Jilong  דגם אחד עם אופציות מוגבלות לעומת BESTWAY  אשר מספקת מגוון אופציות באיכות, יעילות ומהירות בכל הנוגע לעוצמת המנוע, איכות המשאבה וכו....

ש לציין כי BESTWAY קיימים דגמים של ג'קוזי מתנפח אשר כוללים גם תאורת לד אשר מוסיפה המון לאווירה. תאורה זו, מגיעה עם שלט רחוק אשר מקל על השימוש בה ועל שינוי שהנכם מעוניינים לבצע בתאורה

איך לתקן ג'קוזי מתנפח

במקרה ויש צורך בתיקון הג'קוזי המתנפח שלכם. קודם כל פנו לספק המורשה ממנו קניתם את הג'קוזי המתנפח. 

ברוב המקרים יפנו אתכם ישירות ליבואן אשר שולח טכנאי לבית. 

ל מוצרי BESTWAY יש אחריות של שנה על המנוע.

 

אם ברצונכם לרכוש ג'קוזי מתנפח או בריכה לגינה ולחצר היכנסו לאתר בית הצעצוע או התקשרו אלינו ואנו נשמח לעזור לכם.

בית הצעצוע הינו מוסד ירושלמי ותיק הקיים מעל 50 שנה ומשרת עשרות אלפי לקוחות מרוצים בשנה.

אנו משווקים בריכות לגינה ולחצר וג'קוזי מתנפח כבר למעלה מעשור. עבדנו עם מגוון של חברות ויבואנים במהלך השנים והגענו למסקנה שחברת BESTWAY הינה הטובה והאיכותית ביותר ביחד עם שירות מצויין ואדיב כפי שאנו בבית הצעצוע מאמינים שצריך להיות.

מחלקת שירות הלקוחות שלנו עושה מאמצים בלתי פוסקים לתת לכם, הלקוחות את השירות הכי מקצועי, אדיב ואמין שרק אפשר ושואפת להשתפר ולהתמקצע כל הזמן.

 

צרו קשר

'

'

הרשמו למועדון שלנו וקבלו מבצעים יחודיים!

אפשרויות משלוח לבחירה בקופה

  • איסוף עצמי בחינם
דלג לתוכן מרכזי